naeringssenter

Varanger Næringssenter og Vadsø kommune var også i år representert med egen stand under Barentshavskonferansen i Hammerfest. Det første bildet er fra åpninga av konferansen 31.mars. På bildet til høyre er næringssjef Målfrid Baik, Enis Sylvi Jane Husby og petrorådgiver Jacob Øien fra Finnmark fylkeskommune på besøk på vår stand.

Åpning        Målfrid

Statsråden

IMG 3853

Olje- og energiminister Tord Lien ble invitert til Vadsø av prosjektleder Wenche Pedersen. Til høyre varaordfører Terje Soløy fra Vardø som var mest opptatt av planer om helikopterbase og ordfører Kristina Hansen fra Nordkapp som selvsagt er mest opptatt av ilandføring av olje fra Johan Catsberg-feltet.

Lone og Marit    Norsk Olje og Gass

Lone Hegg og Marit Vambheim fra Kreativ Industri AS (til venstre) deltok på standen både med Vadsø- og Altakontor. Vi hadde også besøk av Geir Seljeseth fra Norsk Olje og Gass.

Per Ivar  IMG 3859

Per Ivar Harila fra Harila AS sammen med Bjørn Seljevoll i Helikopterservice AS. Ikke enkelt å komme fra Hammerfest etter voldsomt snefall.

Ut på tur

Ut på tur, aldri sur. Marit Vambheim, Lone Hegg, Tommy Sarilla, Bjørn Arne Pedersen og Per Ivar Harila.